Інформація про заклад

/Files/images/фото днз.jpg

Комунальний заклад “Дошкільний навчальний заклад (ясла–садок ) № 100 Харківської міської ради” знаходиться за адресою: місто Харків вулиця гвардійців Широнінців 51-Б. Дитячий садок був збудований по типовому проекту в 1975 році, через зниження народжуваності в 1997 році садок закрили.

У 2012 році міською владою, враховуючи гостру потребу жителів 520-го мікрорайону в дошкільній освіті, було прийнято рішення про відновлення діяльності дитячого садку.

18 вересня 2012 року було урочисто відкрито дитячий садок № 100. Було відремонтовано: 2 групи, пральню, медичний блок, актовий зал. У вересні 2013 року було відкрито, ще дві групи.

Дошкільний заклад розрахований на 12 груп. На даний час функціонує 7 групи, із них: 2 групи раннього віку, 5 групи дошкільного віку.

Дошкільний навчальний заклад 7 групи – україномовні (групи № 1,2, 3, 4, 5, 6, 7).

Зараз в закладі працює 7 групи, які відвідує 108 дитина.

Дошкільний заклад облаштований кнопкою виклику для осіб з особливими потребами. Встановлено пандус під час проведення ремонтних робіт за підтримки фонду ЮНІСЕФ.

Графік роботи дошкільного закладу

Враховуючи запити батьків, у закладі встановлено гнучкий режим роботи дошкільного закладу: 2 групи працюють з 07.00 до 19.00 (з них 1 група раннього віку та 1 група дошкільного віку); 5 груп працюють з 08.00 до 17.00 (з них 5 групи дошкільного віку).

Група № 1 "Лісова" (ранній вік) 7.00 - 19.00

Група № 2 "Морська" (старший дошкільний вік) 7.00 - 19.00

Група № 3 "Квіткова" (середній дошкільний вік) 8.00 - 17.00

Група № 4 "Космічна" (молодший дошкільний вік) 8.00 - 17.00

Група № 5 "Фруктова" (ранній вік) 8.00 - 17.00

Група № 6 "Веселкова" (старший шкільний вік) 8.00 - 17.00

Група № 7 "Соняшна" (середній дошкільний вік) 8.00 - 17.00

Територія, закріплена за дошкільним закладом

На виконання ст.19 Закону України «Про дошкільну освіту», ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу Департаменту освіти Харківської міської ради від 23.03.2017 №81 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку в 2017 році», наказу Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради від20.04.20177 №33 «Про закріплення території обслуговування за загальноосвітніми навчальними закладами району на 2017/2018 навчальний рік та проведення обліку дітей дошкільного віку, дітей і підлітків шкільного віку в 2017 році», з метою забезпечення своєчасного та в повному обсязі обліку дітей дошкільного віку для прогнозування мережі дошкільних навчальних закладів Салтівського району відповідно до освітніх запитів населення та створення умов для здобуття громадянами дошкільної освіти за дошкільним закладом закріплена наступна територія:

Дільниця №35 МФ КП «Жилкомсервіс», ЖК «БРЕСТ»

вул. Академіка Павлова 116-118, (приватний сектор), 120/2, 120/5

вул. Гвардійців Широнінців 47, 47-а, 49, 49-а, 49-б, 49-в, 49-г, 51

Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу та діяльність комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №100 Харківської міської ради» здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів та програм, які регламентують роботу дошкільного навчального закладу:

- Закон України "Про освіту"

- Закон України "Про дошкільну освіту"

- Базового компоненту дошкільної освіти в Україні;

- Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина";

- Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;

- Програми "Дитяча хореографія";

- Програми з розвитку навичок ефективної взаємоді\ дітей від 4 до 6/7 років "Вчимося жити разом";

- Програми з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку "Про себе треба знати, про себе треба дбати";

- Парціальної програми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку "Україна - моя Батьківщина";

- Програми з навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот;

- Статуту дошкільного навчального закладу;

- Листа МОНУ "Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 н. р".

Планування роботи в дитячому садку ведеться згідно з вимогами «Інструкції про ділову документацію в дошкільному закладі» та выдповыдно затверджених програма. Планування навчально-виховної роботи блочно -тематичне. Форми планування навчально-виховної роботи з дітьми у дошкільному закладі визначаються та затверджуються на серпневому засіданні педагогічної ради.

У освітньому процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення групи, професійної майстерності педагога вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами чи індивідуально Основною формою організованої навчальної діяльності дітей дошкільного віку є заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.).

Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку - від 15 до 25 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), старшого дошкільного віку - від 25 до 35 хвилин (7-8 групових занять на тиждень).

Під час складання розкладу занять педагоги враховують їхнє домінуюче навантаження на дитину (психічне, фізичне, емоційне), передбачають раціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова, практично-прикладна) на кожному з них. Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня. В окремих випадках допускається проведення деяких занять у другій половині дня. Це стосується занять з фізичної культури, образотворчої діяльності в групах дітей старшого дошкільного віку.

Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні ( ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, чергування тощо). Організовуючи навчальну діяльність вихователями закладу систематично використовуються завдання із експериментально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові ситуації та інші методи і прийоми. Поєднання вербальних , наочних і практичних методів, відводять належне місце продуктивним видам діяльності, в яких дошкільник здатен до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання, художня праця), а також мовленнєвій, руховій, музичній діяльності. З урахуванням різного рівня інтелектуального розвитку, відмінностей у спрямованості пізнавальних інтересів окремих дітей доцільно диференціювати роботу з ними на заняттях та у повсякденному житті, об'єднуючи дітей у підгрупи та добираючи для кожної з них навчальний матеріал різного змісту, складності та відповідні методи і прийоми. Особливою, провідною у дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, ігри-драматизації та інсценівки, ігри з елементами праці та художньотворчої діяльності) та іграм з правилами (дидактичні, інтелектуальні, рухливі, хороводні тощо).

Переорієнтація навчально-виховного процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі на розвиток дитячої особистості надається особливої ваги таким формам організації життєдіяльності дошкільника як його самостійна діяльність та індивідуальна робота з ним.

Самостійна діяльність дітей організується в усіх вікових групах щодня в першій та другій половині дня. Протягом дня поєднуються різні за змістовою направленістю її види (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.) та поступово залучаються до участі в них всі діти даної групи. Зміст та рівень самостійної діяльності дітей залежать від їхнього досвіду, запасу знань, умінь і навичок, рівня розвитку творчої уяви, самостійності, ініціативи, організаторських здібностей, а також від наявної матеріальної бази та якості педагогічного керівництва. Організоване проведення цієї форми роботи забезпечується як безпосереднім, так і опосередкованим керівництвом з боку вихователя. Індивідуальна робота з дітьми як самостійна організаційна форма проводиться з дітьми всіх вікових груп у вільні години (під час ранкового прийому, прогулянок тощо) в приміщеннях і на свіжому повітрі.

Вона організується з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми (новенькими, тими, що часто пропускають через хворобу, інші причини та гірше засвоюють програмовий матеріал під час фронтальної роботи). Навчально-виховний процес в дошкільному закладі організовується у розвивальному середовищі, яке утворюється сукупністю природних, предметних, соціальних умов та простором власного "Я" дитини.

Дошкільний навчальний заклад має модернізовану матеріально-технічну базу для здобуття дітьми якісної дошкільної освіти. Педагогічні працівники систематично підвищують фаховий рівень та педагогічну майстерність, беруть участь в методичних об'єднаннях міста.

У дошкільному навчальному закладі № 100 активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики захворювань, у яких задіяні всі учасники навчально-виховного процесу.

/Files/images/0207171522.jpg

Практичні зусилля педагогів по його створенню і використанню підпорядковуються інтересам дитини та лініям її розвитку у різних сферах життєдіяльності. Середовище збагачується за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, комфортності, функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності, відповідності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості тощо. Вихователі дбають про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному середовищі, мали вільний доступ до всіх його складових, уміли самостійно діяти в ньому, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та користування матеріалами, обладнанням.

/Files/images/20150925_161734.jpg

В наш час спостерігається підвищений інтерес до оновлення предметно – розвиваючого середовища в дошкільних навчальних закладах, неодмінною умовою якого є опора на особистісно - зорієнтовану модель взаємодій між учасниками освітнього процесу. Створення в дошкільному закладі повноцінного розвивального предметно - ігрового середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей – провідний засіб реалізації завдань сучасного реформування освіти. Напрямок діяльності та розвиток дитини багато в чому залежить від нас, дорослих - від того, як влаштована предметно-просторова організація їхнього життя, з яких іграшок і дидактичних посібників вона складається, який їхній розвиваючий потенціал і навіть від того, як вони розташовані. Все, що оточує дитину, формує її психіку, є джерелом його знань і соціального досвіду. Тому, саме ми, дорослі, беремо на себе відповідальність створити такі умови, які сприяли б найбільш повної реалізації розвитку дітей по всім психофізіологічним параметрам, тобто організації предметно-просторового середовища.

/Files/images/DSCN1103.JPG

Розвиваюче середовище - це система матеріальних об'єктів діяльності дитини, яке в свою чергу моделює зміст духовного і фізичного розвитку дитини. Предметне середовище виконує відповідну функцію - воно спонукає до гри, формує уяву. Таким чином, розвиток дитини залежить від того, як його виховують, як організовано виховання, де, в якому оточенні він росте.

Оновлювати розвивальне середовище згідно з сучасними вимогами ми почали вісім років тому. Раніше в нашому садочку обладнання групового приміщення повторювало обладнання шкільної класної кімнати, особливо в старших групах, де чітко виділена навчальна та ігрова зона, яка займала простір по периметру ковдри. Всі інші зони розташовувались біля вільних стінових пройомів, або на підвісних поличках та стелажах. Сьогодні ж предметно-ігрове середовище груп дитячого закладу організована таким чином, щоб кожна дитина мала можливість займатися улюбленою справою, воно націлене на те щоб забезпечити максимальний психологічний комфорт для кожної дитини, створити можливості для реалізації його права на вільний вибір виду діяльності, ступеня участі в ній, способів її здійснення та взаємодії з оточуючими. У той же час таке предметне середовище дозволяє нашим вихователям вирішувати конкретні освітні завдання, залучаючи дітей до процесу пізнання і засвоєння навичок і вмінь, розвиваючи їх допитливість, творчість, комунікативні здібності. Педагоги прагнуть так організувати життя у групі, щоб діти могли гнучко, варіативно використовувати простір.

Вплив предметно-розвиваючого середовища на розвиток і освіту дошкільника в дитячому саду багатогранний. Тому особливу увагу при організації середовища педагоги приділяли віковим особливостям кожної групи. В ранньому віці діти сприймають світ за його яскравістю та звучністю, відповідно до цього середовище в цих групах особливо яскраве та гучне. Характерним для молодшого віку, є те що діти починають знаходити взаємозв’язок між « Я особистість» і всім що мене оточує, тому організований ігровий простір в молодших групах максимально сприяє орієнтовано – пізнавальній діяльності малюків. В середньому віці діти починають надавати перевагу сюжетно – рольовим іграм. Вони активно використовують предмети замінники, символи , які дозволяють вийти за рамки реальної предметної дії. Ця особливість відіграє важливу роль в інтелектуальному розвитку дитини, отже зони для сюжетно – рольових ігор насичені предметами – замінниками. В старших групах особливе місце у предметно – ігровому середовище відводиться дидактичним,розвивальним матеріалам, які використовуються цілеспрямовано та спонукають до роздумів.

/Files/images/P70216-095223.jpg

Організовуючи сучасне предметно – розвивальне середовище ми керувались такими принципами.

1. Принцип дистанції позиції при взаємодії орієнтований на організацію простору для спілкування дорослого з дитиною («очі в очі») ·Використання різновисоких меблів (гірки, подіуми, куточки).

2. Принцип активності - це можливість спільної участі дорослого з дитиною у створенні навколишнього середовища ·використання великих модульних наборів, ·центрів піску і води,·використання стін.

3. Принцип стабільності - динамічності орієнтований на створення умов для зміни відповідно до смаку, настрою і можливостями. Ігрові кімнати для дітей кожної вікової групи - це зона стабільності: ·Використання збірно-розбірної меблів, ·іграшкових меблів, ·ємностей для зберігання іграшок, ·іграшки

4. Принцип комплексування і гнучкого зонування- реалізує можливість побудови непересічних сфер активності і дозволяє дітям займатися одночасно різними видами діяльності, не заважаючи один одному. ·Ігрові та тематичні зони, що охоплюють всі інтереси дитини,·місце відпочинку, ·місце усамітнення.

5. Принцип поєднання звичних і неординарних елементів - естетична організація середовища. ·Використання великих яскравих іграшок,·елементів образного декору.

6. Принцип «статевих і вікових» відмінностей, реалізує можливість для дівчаток і хлопчиків проявляти свої схильності відповідно до прийнятих в нашому суспільстві нормами ·Створення спеціалізованих ігрових зон.

7. Принцип свободи досягнення дитиною свого права на гру реалізується у виборі:теми;·сюжету;·необхідних іграшок;місця;часу.

8. Предметно-просторова середовище має орієнтуватися на зону «найближчого розвитку»Утримувати предмети та матеріали відомі дітям, ·предмети і матеріали, якими діти опановуватимуть з допомогою дорослого, ·зовсім незнайомі предмети та матеріали.

/Files/images/P70217-160413_1.jpg

За результатами моніторингових досліджень прослідковується позитивна динаміка рівня засвоєннядітьмиінваріантної частини змісту дошкільної освіти: збільшення кількості дітей, які мають достатній і високий рівні розвитку в різних вікових групах.

.

Організація гурткової роботи

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності» від 20.04.2015 № 446, реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, з метою підтримки та виявлення дитячої обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей в закладі було організовано роботу гуртка з основ хореографії. Гурток працює на безоплатній основі.

Заняття гуртка з основ хореографії здійснюються 2 рази на тиждень у дошкільних групах, у другій половині дня. Кількість дітей в підгрупах скаладає від 7 до 12 дітей. Структура заняття з хореографії включає підготовчу (привітання, колективно-підпорядкові вправи, ігроритміка), основну (вивчення позицій ніг та рук, комплекс загальонорозвиваючих вправ або ритмічний танець, вивчення танцювальних кроків, вправи на підлозі, музично-рухлива гра) та заключну (вправи на розслаблення м’язів, дихальні вправи) частини.

/Files/images/SDC14301.JPG

Кадровий склад закладу

Керівник закладу:

Шелудько Оксана Юріївна - завідувач

/Files/images/DSCN5688.JPG

Графік прийому громадян

вівторок 9.00-11.00, четвер 15.30 - 17.30

Педагогічний персонал закладу:

Васюкова Вікторія Сергіївна - вихователь-методист

Курбатова Яна В"ячеславівна - сестра медична старша

Шалімова Олена Олександрівна - музичний керівник

Воронова Рима Володимирівна - інструктор з фізичної культури

Мазай Татяна Сергіївна - практичний психолог

Вихователі:

Херувимська Ірина Миколаївна

Винник Наталія Василівна

Лагір Алла Миколаїіна

Фурсова Марія Павлівна

Сафонова Галина Олексіївна

Ступак Оксана Юріївна

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ДНЗ

НОРМАТИВНО ПРАВОВА БАЗА:

Наказ Департаменту освіти Харківської міської ради від 15.08.2013 № 142 "Про затвердження Положення про електронну реєстрацію дітей для прийому в дошкільні навчальні заклади міста Харкова"

З вересня 2013 року розпочато електронну реєстрацію дітей в дошкільні навчальні заклади району.

Нова система дозволяє батькам реєструвати дитину через Інтернет та забезпечить можливість відстежувати рух електронної черги.Якщо Ви обрали заклад для Вашої дитини, Вам необхідно пройти on-line-реєстрацію, заповнивши реєстраційну форму.Наявність в Реєстрі інформації про дітей, які будуть відвідувати ДНЗ, є обов'язковою умовою зарахування дитини до дошкільного навчального закладу.При успішній реєстрації заявці встановлюється статус «Зареєстровано в черзі», дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.При наявності вільних місць статус Вашої реєстрації зміниться на «Є можливість зарахування в ДНЗ» і Вам буде запропоновано місце в обраному ДНЗ або іншому закладі Вашого мікрорайону.Вам необхідно постійно відслідковувати статус і у разі його зміни, про що Вам буде надіслано повідомлення на Вашу електронну адресу, протягом 30 днів подати необхідні документи, визначені в Положенні, завідуючій визначеного дошкільного закладу.В іншому випадку Ваша черга автоматично скасовується.

Як же зареєструватися до єдиної комп’ютерної бази даних?


Для цього необхідно пройти реєстрацію та заповнити форму у розділі «Мої заявки» на сайті https://reg.isuo.org/. Далі можна відслідковувати статус поданої заявки і стежити за просуванням черги. Крім того, є можливість переглянути інформацію про нормативну наповнюваність, про черги в дошкільні установи, дізнатися всю необхідну інформацію про всі дитячі садки нашого міста.

Подавати заявку можна лише в один дошкільний навчальний заклад.

Для підтвердження інформації, зазначеної в заяві, необхідно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви звернутися до відповідальної особи в управління освіти з оригіналами документів (свідоцтво про народження дитини, документ, що підтверджує наявність пільг). Якщо заповнена Вами форма заяви за змістом не буде відповідати оригіналам документів, Вашу заяву буде анульовано. Якщо інформація, зазначена в заяві, підтверджена документами, то дитина отримує постійну реєстрацію в електронній черзі за первісною датою подання заяви в електронному вигляді.

Якщо ви вже вибрали садочок, то для надання заявки в електронну чергу потрібно:

1. Перейти на сайт «Електронна черга в дошкільні навчальні заклади» https://reg.isuo.org/.

Посилання для електроної реєстрації дітей до дошкільних закладів

2. Ознайомитись з Інструкцією по електронній реєстрації для батьків.

3. Обрати один дошкільний заклад, в який бажали б оформити дитину.

4. Надати заявку відповідно до Інструкції.

5. Протягом 10 днів принести документи (копія свідоцтва про народження дитини, документ про наявність пільг на влаштування дитини) до управління освіти для перевірки даних. Тільки тоді заявка буде поставлена у електронну чергу.

При необхідності, обраний ДНЗ можна змінити, звернувшись до відповідальної особи у дошкільному закладі. Подача в електронному вигляді заяви забезпечить попередню реєстрацію дитини в електронній черзі до дитячого садочка з визначенням дати постановки на облік, яка є основою формування черговості.

Кiлькiсть переглядiв: 2031