Психологічну службу закладу представляє практичний психолог

Мазай Тетяна СЕРГІЇВНА

Досвід роботи на посаді - років

Графік роботи

практичного психолога ЗДО № 100

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок з 8.00 год. по 14.30 год.
Вівторок з 8.00 год. по 14.30 год.
Середа з 8.00 год. по 14.30 год.
Четвер з 10.30 год. по 17.30 год.
П’ятниця з 8.00 год. по 14.30 год.

КОНСУЛЬТАЦІЇ

ПОНЕДІЛОК 10.30 - 17.00
ЧЕТВЕР10.30 - 17.00

ПЕРЕРВА: 13.00 - 14.00

Кабінет практичного психолога розташований на 1-ому поверсі, за музичною залою

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ

- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

- психологічний супровід обдарованих дітей;- психологічний супровід новоприбулих дітей;

- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

коли потрібно звертатися до психолога?

Якщо проблема не розв’язується тривалий час.

Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все-таки потрібна допомога.

Якщо Вас щось тривожить у дитячій поведінці, але Ви не можете зрозуміти причину.

Якщо Вам здається, що малюк відстає в розвитку від своїх однолітків. Швидше за все, Вам це здається. Але краще розставити всі крапки над І і не мучити дитину порівнянням з іншими дітьми.

Якщо у Вас є сімейні проблеми, і це відбивається на дитині.

Практика показує, що нерозуміння батьками ролі психолога в дитячому саду призводить до уникнення і відмови від зустрічей з ним.Хочеться відразу роз’яснити ситуацію:психолог і психіатр, (з яким часто нас порівнюють) мають суттєві відмінності в роді діяльності.Психіатр – лікар, що займається відхиленнями (порушеннями) в психічній сфері людини. Він може поставити діагноз, призначити, при необхідності, медикаментозне лікування, дати направлення в спеціалізований садок.Психолог (дитячий) – педагог, який займається з дітьми, які не мають відхилень у психічній сфері. Він не ставить діагноз, а може зробити умовно-варіативний прогноз на майбутнє. При необхідності може запропонувати пройти консультацію у спеціалістів: психіатра, невролога, логопеда.Основним методом роботи психолога є – спостереження за розвитком дитини на всіх вікових етапах, відстеження динаміки розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер дитини. При необхідності, психолог проводить індивідуальні чи групові заняття з дітьми, що мають розвиваючу спрямованість. Всі заняття проходять в ігровому ключі, часто в роботі використовуються казки, рухливі ігри, психогімнастичні етюди, елементи арттерапії (творча діяльність). Діти зазвичай з великою охотою відвідують такі заняття.На жаль, вирішити психологічні проблеми дітей тільки в умовах дитячого садка, на заняттях з психологом неможливо.Без взаємодії з батьками дитини така робота буде носити поверхневий характер, і та позитивна динаміка, яка з’явиться у розвитку дитини, дуже скоро зійде нанівець. Тому, в першу чергу, бажання батьків взаємодіяти з психологом, допомогти дитині подолати проблемні моменти, є найважливішим фактором на шляху змін на краще.

ШАНОВНІ УЧНІ, БАТЬКИ, ВЧИТЕЛІ, ВИХОВАТЕЛІ!

ПРОДОВЖУЄ СВОЮ РОБОТУ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ.

У ЖИТТІ КОЖНОГО ІНОДІ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ, ВИРІШИТИ ЯКІ НАОДИНЦІ ВАЖКО. ВИ МОЖЕТЕ РОЗРАХОВУВАТИ НА ПІДТРИМКУ, КОМПЕТЕНТНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ТА ПРАКТИЧНУ ДОПОМОГУ НАШ ТЕЛЕФОН:

764 – 22 – 39

Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність психологічної служби 1. Конституція України.

2. Декларація прав людини.

3. Конвенція про права дитини.

4. Закон України «Про освіту».

5. Етичний кодекс психолога (прийнятого на І установчому з’їзді Товариства психологів України 20.12.1990 в м. Києві).

6. Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за №885/32337)).

7. Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 19.10.2001 №691.

8. Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.01.2001 №330.

9. Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 №864 «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України».

10. Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року».

11. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.2000 №1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України».

12. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.2012 №1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах».

13. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.09.2015 №1/9-442 «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби».

14. Лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 № 1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти.».

Національні, державні та регіональні програми, у реалізації яких бере участь психологічна служба

1. Державної соціальної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини».

2. Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 року.

3. Державна соціальна програма забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року.

Кiлькiсть переглядiв: 734